Polityka zwrotów i reklamacji

Polityka zwrotów i reklamacji
serwisu www.CR-FILTRY.PL


  • paczki wysyłamy za pośrednictwem
    INPOST , INPOST kurier, POCZTEX, DHL, FEDEX i DPD

  • możliwy odbiór osobisty po
    wcześniejszym uzgodnieniu!

Zwrot lub Reklamacja


Jeśli nie jesteś usatysfakcjonowana/y z dokonanych zakupów, lub wybrałaś/eś niewłaściwe produkty możesz dokonać zwrotu.

Jeśli produkt odbiega od opisu lub nosi znamiona wady produkt można zareklamować.

Ponadto każdemu konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy do 14 dni od dnia zakupu i zwrocenie zakupów bez podania powodu. 


UWAGA : W przypadku materiałów higienicznych ( maty filtracyjne i produkty pochodne ) obowiązuje zasada ograniczonej reklamacji. Oznacza to że produkt może być zwrócony wyłącznie w oryginalnym nie otwartym opakowaniu. Jakiekolwiek ślady użytkowania, lub choćby przymierzania do urządzenia stanowią podstawę do odmowy zwrotu gdyż produkt taki nie nadaje się do ponownej sprzedaży  z powodu możliwości skażenia.


Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, lub reklamacji, poinformuj nas o swojej decyzji uzupełniając załączony formularz zwrotów przesyłając go za pośrednictwem poczty elektronicznej.  Wszystkie formularze dostępne na dole strony.


Odesłanie towaru : Crystal Filtry Londzina 20B 43-516 Zabrzeg


Termin rozpatrzenia reklamacji 3 dni od otrzymania zwróconego produktu

Termin zwrotu środków klienta 7 dni od rozpatrzenia reklamacji


O decyzji reklamacyjnej klient zostanie poinformowany mailowo na adres podany w formularzu reklamacji.


Koszt odesłania produktu : 

W przypadku zwrotu – koszt ponosi kupujący.

W przypadku reklamacji – koszt ponosi sprzedający pod warunkiem uzasadnienia reklamacji.


Przesłanie formularza zwrotu bądź reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: filtry.crystal@gmail.pl lub włożenie uzupełnionego formularza zwrotu do odsyłanej paczki.



Poniżej opisane szczegółowe zasady zwrotu lub reklamacji.





  1. Koszty wysyłki ponosi Kupujący


  1. W przypadku zakupu kilku produktów
    Klient płaci za transport tylko wartość usługi transportowej
    najcięższego produktu chyba, że wartość wysyłki wzrasta
    wielokrotnie ze względu na wagę i objętość sumy – wówczas cena
    ustalana jest indywidualnie.


  1. Sklep www.CR-FILTRY.PL wszelakie
    zamówienia realizuje tylko po przedpłacie całości lub części
    kwoty na konto sklepu wg odrębnych ustaleń. Wysyłka „Za
    pobraniem” dostępna jest tylko w specjalnych przypadkach i
    tylko dla stałych klientów z pełną aktywacją konta.


  1. Czas dostawy w przypadku firmy
    kurierskiej wynosi jeden dzień roboczy od momentu wysłania (NIE od
    dnia zamówienia!). W przypadku opóźnień prosimy o kontakt drogą
    mailową na adres filtry.crystal@gmail.com


  1. W przypadku braku możliwości
    zrealizowania zamówienia w podanym czasie, z przyczyn od nas
    niezależnych, sklep www.CR-FILTRY.PL skontaktuje się z Klientem w
    celu ustalenia dalszego toku postępowania.


  1. W razie gdy przesyłka dojdzie
    uszkodzona przed odbiorem przesyłki adresat jest zobowiązany
    sprawdzić stan opakowania i zawartości. W przypadku stwierdzenia
    uszkodzenia przesyłki należy przy odbiorze spisać protokół
    uszkodzenia i najlepiej nie odbierać przesyłki! W przypadku
    stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia przedmiotu w momencie odbioru
    należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera
    doręczającego przesyłkę. Każdy kurier dysponuje stosownymi
    formularzami. Pomagamy dopełnić wszelkich formalności i
    reprezentujemy Klienta przed firmą kurierską w dochodzeniu
    odszkodowania. Każda pozytywnie rozpatrzona reklamacja zgłoszona w
    ten sposób skutkuje wymianą przez nas towaru na wolny od wad lub
    uszkodzeń. Prosimy pamiętać, że protokół należy wypełnić
    koniecznie w momencie odbioru przesyłki – protokoły zgłaszane
    następnego dnia są najczęściej rozpatrywane na niekorzyść
    Klienta. Proszę również pamiętać o odpowiednim wypełnieniu
    protokołu i zaznaczeniu, że towar był odpowiednio zabezpieczony
    (tektura, papier, folia bąbelkowa, stretch itp).


  1. Powyższe zasady obowiązują
    klientów detalicznych i są odmienne w przypadku zakupu na FV na
    firmę.


    UWAGA: Reklamacje towaru, który zaraz
    po rozpakowaniu okaże się uszkodzony – NIE są pozytywnie
    rozpatrywane przez firmę kurierską, jeśli kupujący nie
    sporządził przy odbiorze paczki protokołu uszkodzenia
    przesyłki!!!

    PAMIĘTAJ ! SPRAWDŹ
    TOWAR W OBECNOŚCI KURIERA


  1. W okresie 14 dni od dostarczenia
    zamówionego towaru (który nie jest towarem „na zamówienie”)
    Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach
    odstąpienia od umowy.


  1. W przypadku skorzystania z prawa
    zwrotu, towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną
    zawartością należy przesłać z dopiskiem „ZWROT” na
    podany przez nas adres po wcześniejszym ustaleniu tego drogą
    mailową lub telefoniczną. Nie odsyłaj towaru bez wcześniej
    uzgodnionego adresu – towary odsyłać należy na adres podany przez
    nas zależnie od wymogów producenta danego produktu.


  1. Zwracany towar zostanie przyjęty
    tylko i wyłącznie wtedy, gdy produkt nie będzie nosił
    jakichkolwiek śladów użytkowania i uszkodzenia.


  1. Do zwracanego towaru należy
    dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje
    dane personalne, oraz wyraźne wskazanie banku i numeru konta. Sklep
    gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Klient ponosi koszt
    wysyłki zwracanego towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu
    14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.


  1. W przypadku zakupu filtrów, które
    są materiałem higienicznym zwrot towaru jest możliwy WYŁACZNIE w
    oryginalnym i nie otwartym opakowaniu foliowym. Każda ingerencja w
    opakowanie mogąca naruszyć higieniczny charakter towaru stanowi
    podstawę do odmowy zwrotu towaru.



UWAGA! NIE ODBIERAMY
PACZEK WYSYŁANYCH ZA POBRANIEM

Klient reklamując, bądź
zwracając towar musi go wysłać paczką bez pobrania, dopiero po
oględzinach realizujemy reklamację lub zwrot towaru.


W tym celu należy do zwrotu załączyć
wypełniony poniższy formularz:


https://cr-filtry.pl/wp-content/uploads/2023/07/formularz-zwrotu.pdf

https://cr-filtry.pl/wp-content/uploads/2023/07/formularz_reklamacyjny.pdf