Polityka zwrotów i reklamacji
- Strona główna
- Polityka zwrotów i reklamacji
Polityka zwrotów i reklamacji
serwisu www.CR-FILTRY.PL
-
paczki wysyłamy za pośrednictwem
INPOST , INPOST kurier, POCZTEX, DHL, FEDEX i DPD -
możliwy odbiór osobisty po
wcześniejszym uzgodnieniu!
Zwrot lub Reklamacja
Jeśli nie jesteś usatysfakcjonowana/y z dokonanych zakupów, lub wybrałaś/eś niewłaściwe produkty możesz dokonać zwrotu.
Jeśli produkt odbiega od opisu lub nosi znamiona wady produkt można zareklamować.
Ponadto każdemu konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy do 14 dni od dnia zakupu i zwrocenie zakupów bez podania powodu.
UWAGA : W przypadku materiałów higienicznych ( maty filtracyjne i produkty pochodne ) obowiązuje zasada ograniczonej reklamacji. Oznacza to że produkt może być zwrócony wyłącznie w oryginalnym nie otwartym opakowaniu. Jakiekolwiek ślady użytkowania, lub choćby przymierzania do urządzenia stanowią podstawę do odmowy zwrotu gdyż produkt taki nie nadaje się do ponownej sprzedaży z powodu możliwości skażenia.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, lub reklamacji, poinformuj nas o swojej decyzji uzupełniając załączony formularz zwrotów przesyłając go za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wszystkie formularze dostępne na dole strony.
Odesłanie towaru : Crystal Filtry Londzina 20B 43-516 Zabrzeg
Termin rozpatrzenia reklamacji 3 dni od otrzymania zwróconego produktu
Termin zwrotu środków klienta 7 dni od rozpatrzenia reklamacji
O decyzji reklamacyjnej klient zostanie poinformowany mailowo na adres podany w formularzu reklamacji.
Koszt odesłania produktu :
W przypadku zwrotu – koszt ponosi kupujący.
W przypadku reklamacji – koszt ponosi sprzedający pod warunkiem uzasadnienia reklamacji.
Przesłanie formularza zwrotu bądź reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: filtry.crystal@gmail.pl lub włożenie uzupełnionego formularza zwrotu do odsyłanej paczki.
Poniżej opisane szczegółowe zasady zwrotu lub reklamacji.
-
Koszty wysyłki ponosi Kupujący
-
W przypadku zakupu kilku produktów
Klient płaci za transport tylko wartość usługi transportowej
najcięższego produktu chyba, że wartość wysyłki wzrasta
wielokrotnie ze względu na wagę i objętość sumy – wówczas cena
ustalana jest indywidualnie.
-
Sklep www.CR-FILTRY.PL wszelakie
zamówienia realizuje tylko po przedpłacie całości lub części
kwoty na konto sklepu wg odrębnych ustaleń. Wysyłka „Za
pobraniem” dostępna jest tylko w specjalnych przypadkach i
tylko dla stałych klientów z pełną aktywacją konta.
-
Czas dostawy w przypadku firmy
kurierskiej wynosi jeden dzień roboczy od momentu wysłania (NIE od
dnia zamówienia!). W przypadku opóźnień prosimy o kontakt drogą
mailową na adres filtry.crystal@gmail.com
-
W przypadku braku możliwości
zrealizowania zamówienia w podanym czasie, z przyczyn od nas
niezależnych, sklep www.CR-FILTRY.PL skontaktuje się z Klientem w
celu ustalenia dalszego toku postępowania.
-
W razie gdy przesyłka dojdzie
uszkodzona przed odbiorem przesyłki adresat jest zobowiązany
sprawdzić stan opakowania i zawartości. W przypadku stwierdzenia
uszkodzenia przesyłki należy przy odbiorze spisać protokół
uszkodzenia i najlepiej nie odbierać przesyłki! W przypadku
stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia przedmiotu w momencie odbioru
należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera
doręczającego przesyłkę. Każdy kurier dysponuje stosownymi
formularzami. Pomagamy dopełnić wszelkich formalności i
reprezentujemy Klienta przed firmą kurierską w dochodzeniu
odszkodowania. Każda pozytywnie rozpatrzona reklamacja zgłoszona w
ten sposób skutkuje wymianą przez nas towaru na wolny od wad lub
uszkodzeń. Prosimy pamiętać, że protokół należy wypełnić
koniecznie w momencie odbioru przesyłki – protokoły zgłaszane
następnego dnia są najczęściej rozpatrywane na niekorzyść
Klienta. Proszę również pamiętać o odpowiednim wypełnieniu
protokołu i zaznaczeniu, że towar był odpowiednio zabezpieczony
(tektura, papier, folia bąbelkowa, stretch itp).
-
Powyższe zasady obowiązują
klientów detalicznych i są odmienne w przypadku zakupu na FV na
firmę.
UWAGA: Reklamacje towaru, który zaraz
po rozpakowaniu okaże się uszkodzony – NIE są pozytywnie
rozpatrywane przez firmę kurierską, jeśli kupujący nie
sporządził przy odbiorze paczki protokołu uszkodzenia
przesyłki!!!
PAMIĘTAJ ! SPRAWDŹ
TOWAR W OBECNOŚCI KURIERA
-
W okresie 14 dni od dostarczenia
zamówionego towaru (który nie jest towarem „na zamówienie”)
Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach
odstąpienia od umowy.
-
W przypadku skorzystania z prawa
zwrotu, towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną
zawartością należy przesłać z dopiskiem „ZWROT” na
podany przez nas adres po wcześniejszym ustaleniu tego drogą
mailową lub telefoniczną. Nie odsyłaj towaru bez wcześniej
uzgodnionego adresu – towary odsyłać należy na adres podany przez
nas zależnie od wymogów producenta danego produktu.
-
Zwracany towar zostanie przyjęty
tylko i wyłącznie wtedy, gdy produkt nie będzie nosił
jakichkolwiek śladów użytkowania i uszkodzenia.
-
Do zwracanego towaru należy
dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje
dane personalne, oraz wyraźne wskazanie banku i numeru konta. Sklep
gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Klient ponosi koszt
wysyłki zwracanego towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu
14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.
-
W przypadku zakupu filtrów, które
są materiałem higienicznym zwrot towaru jest możliwy WYŁACZNIE w
oryginalnym i nie otwartym opakowaniu foliowym. Każda ingerencja w
opakowanie mogąca naruszyć higieniczny charakter towaru stanowi
podstawę do odmowy zwrotu towaru.
UWAGA! NIE ODBIERAMY
PACZEK WYSYŁANYCH ZA POBRANIEM
Klient reklamując, bądź
zwracając towar musi go wysłać paczką bez pobrania, dopiero po
oględzinach realizujemy reklamację lub zwrot towaru.
W tym celu należy do zwrotu załączyć
wypełniony poniższy formularz:
https://cr-filtry.pl/wp-content/uploads/2023/07/formularz-zwrotu.pdf
https://cr-filtry.pl/wp-content/uploads/2023/07/formularz_reklamacyjny.pdf