Regulamin
- Strona główna
- Regulamin
Regulamin sklepu
internetowego www.CR-FILTRY.PL
Sklep www.CR-FILTRY.PL prowadzony jest
przez :
CHANTAL Marcin Hajduś
NIP 652-107-80-77
REGON 243691220
§ 1. REGULAMIN ogólny.
-
Zakupów w sklepie mogą dokonywać
podmioty prowadzące działalność gospodarczą oraz osoby
fizyczne, bądź też osoby które złożyły zamówienie drogą
mailową lub telefoniczną. Możliwe jest utworzenie i posiadanie
Konta Klienta jest bezpłatne.
-
Zawartość sklepu internetowego
www.CR-FILTRY.PL nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego,
a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza
natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz
zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.
-
Użytkownik, składając
zamówienie, zapoznał się z treścią Regulaminu i zaakceptował
postanowienia w nim zawarte.
-
Zamówienia można składać 24
godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zastrzegamy
sobie prawo wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu ze sklepu.
-
Składający zamówienie jest
zobowiązany do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym
wypełnienia „formularza zamówienia”.
-
Po złożeniu przez Użytkownika
zamówienia otrzyma on automatyczną odpowiedź z serwisu
www.CR-FILTRY.PL potwierdzającą przyjęte zamówienie. Zastrzegamy
sobie możliwość telefonicznego lub mailowego potwierdzenia
przyjęcia zamówienia. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia
oznacza, iż zamówienie to mogło nie zostać przyjęte do
realizacji.
-
CR-FILTRY.PL w każdym przypadku
zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego
anulowania w przypadkach uzasadniających wątpliwości co do
rzetelności takiego zamówienia. Warunkiem realizacji zamówienia
jest podanie prawidłowych danych w tym zwłaszcza numeru telefonu.
-
Realizacja zamówienia rozpocznie
się w najbliższy dzień pracujący następujący bezpośrednio po
dniu, w którym zamówienie zostało złożone. W przypadku
konieczności weryfikacji zamówienia zostanie ono przekazane do
realizacji w najbliższy dzień pracujący następujący
bezpośrednio po dniu, w którym zostało ono zweryfikowane.
-
Ceny towarów znajdujących się w
ofercie naszego Sklepu wyrażone są w złotych polskich i zawierają
podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki, która
to jest doliczana na w końcowej fazie składania zamówienia.
-
CR-FILTRY.PL zastrzega sobie prawo
do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia.
Nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
-
Produkty wystawione na stronie są
jedynie pełną ofertą sklepu, a nie stanem magazynowym – nie
pokazujemy w opisie towaru jego dostępności. Zastrzegamy sobie
prawo do wycofania poszczególnych towarów z oferty bez
uprzedzenia. -
Standardowy czas realizacji
zamówienia (do momentu wysłania przesyłki do Użytkownika) wynosi
1 dzień roboczy. Maksymalny czas realizacji zamówienia może
wynieść 3 dni robocze. Do czasu realizacji należy doliczyć czas
dostawy. W wypadku gdy dostawa towaru od producenta do nas opóźnia
się lub towar został wycofany z produkcji – zamawiający
zostanie o tym poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.
-
Do ceny towaru należy doliczyć
koszty wysyłki. Koszt przesłania paczki ponosi kupujący , chyba
że zamówienie przekracza kwotę 550 zł wtedy koszt zamówienia
pokrywa sprzedający – więcej informacji w zakładce Wysyłka i
Zwroty. Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas
dostawy przez firmę kurierską.
-
Kupując towar na FV na firmę
okres gwarancji może być krószy.
-
Płatność za zamówiony towar
może nastąpić za pobraniem przy odbiorze towaru, przelewem na
konto lub za pośrednictwem szybkich płatności internetowych PayU
lub Przelewy 24.
-
W przypadku zamówień
składających się z kilku towarów, a mających zostać
dostarczonymi w jednej przesyłce, sprzedający zastrzega sobie
parwo zmienić spoób wysyłki jeżeli gabaryt paczki nie pozwoli na
dostarczenie jej wybrają pierwotnie formą przesyłki.
-
Dołożono wszelkich starań, aby
opisy i dane techniczne dostępnych w sklepie towarów były
prawdziwe i aktualne. Zdjęcia produktów mogą nieznacznie odbiegać
od oryginałów. Ilość produktów oferowanych w ramach sklepu jest
zmienna i podlega stałej aktualizacji.
-
Oferta ważna na terenie Polski.
-
Reklamacje dotyczące uszkodzeń
mechanicznych przesyłki przesłanych powstałych podczas transportu
są rozpatrywane pozytywnie przez firmy kurierskie tylko i wyłącznie
po sporządzeniu protokołu szkodowego spisanego przez odbiorcę i
dostawcę przesyłki. Przed odbiorem należy sprawdzić zawartość
paczki w obecności kuriera!!
-
W przypadku ewentualnych
reklamacji towarów, które nie są objęte gwarancją producenta
należy skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty
elektronicznej lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację, należy
podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu
zakupu (np. faktury) oraz opisać przedmiot reklamacji.
-
W sprawach nieuregulowanych
niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu
cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000 roku, o ochronie niektórych
praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną
przez produkt niebezpieczny.
-
Dane osobowe Użytkownika
podlegają ochronie zgodnie z Polityką Prywatności sklepu
internetowego www.CR-FILTRY.PL, opisane w zakładce poniżej.
-
Ceny widniejące na stronie
internetowej sklepu, jak również opisy produktów stanowią
jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu
cywilnego. Charakter wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej
umowy – zyskują one dopiero z chwilą potwierdzenia przyjęcia
zamówienia do realizacji przez Sprzedającego.
KUPUJĄC W NASZYM SKLEPIE AKCEPTUJESZ
NASZE WARUNKI I REGULAMIN!!
§ 2. DANE OSOBOWE
-
W związku z rozpoczęciem
stosowania z dniem 25 maja 2018 roku rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych i
uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (dalej zwanym „RODO”), firma
CHANTAL Marcin Hajduś informuje, że od dnia 25 maja 2018 roku będą
Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z
przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez naszą firmę.
Jednocześnie na podstawie art. 13 RODO informujemy, że od dnia 25
maja 2018 roku aktualne będą poniższe informacje i zasady
związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez naszą
firmę.
-
Twoje dane przetwarzane są przez
nas w celu realizacji Twoich zamówień, związanych z
funkcjonowaniem.
-
Podstawa przetwarzania:
-
Umowa sprzedaży (art. 6 ust. 1
lit. b RODO) -
Ciążący na nas obowiązek
prawny, np. związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) -
Twoja zgoda wyrażona w Sklepie
(art. 6 ust. 1 lit. a RODO) -
Umowa o świadczenie usług (art.
6 ust. 1 lit. b RODO) -
Nasz prawnie uzasadniony interes,
w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (art. 6 ust. 1
lit. f RODO)
-
Informujemy iż podanie swoich
danych jest dobrowolne, ale skutkiem niepodania danych będzie brak
możliwości dokonania zakupów w naszym sklepie. Twoje dane
będziemy przetwarzać tylko przez okres, w którym będziemy mieć
ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:
-
przestanie ciążyć na nas
obowiązek prawny, zobowiązujący nas do przetwarzania Twoich
danych -
ustanie możliwość dochodzenia
roszczeń związanych z umową zawartą przez Sklep przez
którąkolwiek ze stron -
cofniesz zgodę na przetwarzanie
danych, jeśli to ona była jego podstawą -
Przetwarzając Twoje dane osobowe
stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi
przepisami prawa. -
Przysługuje Ci prawo żądania
dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany, usunięcia i
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
-
Korzystamy z usług podmiotów
zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Twoje dane. Poniżej
znajduje się lista tych podmiotów:
-
podmiot realizujący dostawę
towarów -
dostawca płatności ,
-
biuro księgowe ,
-
hostingodawca ,
-
osoby współpracujące z nami na
podstawie umów cywilnoprawnych , -
dostawca oprogramowania
potrzebnego do prowadzenia sklepu internetowego
9. Kontakt z administratorem:
filtry.crystal@gmail.com
§ 3. CIASTECZKA
-
Nasz Sklep, jak większość
witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek).
Pliki te są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera,
telefonu, itd.) oraz umożliwiają Ci, m.in., korzystanie ze
wszystkich funkcji sklepu i nie powodują zmian w ustawieniach
Twojego urządzenia.
-
Korzystając z odpowiednich opcji
Twojej przeglądarki, w każdej chwili możesz usunąć pliki
cookies i blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości. W
tym Sklepie ciasteczka wykorzystywane są w celu zapamiętywania
informacji o Twojej sesji, statystycznym i marketingowym.
-
Aby dowiedzieć się jak zarządzać
plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w Twojej
przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej
przeglądarki. Z informacjami na ten temat możesz zapoznać się
wciskając klawisz F1 w przeglądarce. Ponadto odpowiednie wskazówki
znajdziesz na następujących podstronach, w zależności od
przeglądarki, której używasz.
-
Jeśli nie wyłączysz
wykorzystywania plików cookies w ustawieniach przeglądarki,
oznacza to, że wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.
§ 4. GWARANCJA
-
Wszystkie towary oferowane i
sprzedawane za pośrednictwem strony posiadają gwarancję.
-
Gwarancja jest ważna jedynie z
dowodem zakupu jakim jest faktura lub paragon.
-
W przypadku zamiaru zgłoszenia
reklamacji towaru na który została wystawiona karta gwarancyjna
prosimy o uprzedni kontakt z biurem.
-
Bieg terminu gwarancji jest
liczony od dnia wystawienia Faktury VAT/ Paragonu.
-
Gwarancja nie obejmuje naturalnego
zużycia w wyniku eksploatacji.
-
Gwarancją nie są objęte
również:
-
uszkodzenia mechaniczne,
chemiczne, termiczne lub celowe uszkodzenia produktu i spowodowane
tym wady oraz: -
uszkodzenia i wady, które
powstały w wyniku używania lub transportowania sprzętu niezgodnie
z instrukcją użytkowania, transportu i konserwacji; -
uszkodzenia i wady, powstałe w
wyniku niezgodnej z instrukcją instalacji; -
uszkodzenia i wady które powstały
w wyniku samodzielnych, niedozwolonych przeróbek, napraw, zmian
konstrukcji dokonywanych przez Użytkownika.
-
W razie stwierdzenia wad produktu
przez kupującego, kupujący ma prawo do reklamacji zakupionego
towaru. W tym wypadku obowiązują zasady gwarancji producenta.
Zwrot produktu odbywa się na koszt kupującego. Po odbiorze towaru
następują oględziny zwróconego towaru. Jeśli zostanie
stwierdzone, że zwrócony towar był używany wówczas następuje
zwrot tego towaru do kupującego na jego koszt
-
Do przesyłki reklamacyjnej musi
zostać dołączony dowód zakupu (paragon/faktura) i (jeśli
występuje) wypełniona karta gwarancyjna oraz informacja o koncie
na które ma być przelana ewentualna należność. Zwrot towaru na
reklamacje odbywa się na koszt kupującego. W przypadku nieuznania
reklamacji – zwrot produktu odbywa się również na jego koszt. W
przypadku uznanej reklamacji zwrot produktu jest po stronie sklepu
lub producenta.
-
Proszę zachować oryginalne
opakowanie. Jest wymagane przy większości reklamacji.
-
Informujemy, ze ani nasza firma,
ani producent danego towaru nie dostarcza w okresie reklamacji
produktów zastępczych oraz nie zwraca kosztów przesyłek lub
montażu i demontażu!
-
Powyższe zasady obowiązują
klientów detalicznych i są odmienne w przypadku zakupu na FV na
firmę.
§ 5. WYSYŁKA i ZWROTY
-
paczki wysyłamy za pośrednictwem
INPOST , INPOST kurier, POCZTEX, DHL, FEDEX i DPD -
możliwy odbiór osobisty po
wcześniejszym uzgodnieniu!
-
Koszty wysyłki ponosi Kupujący
-
W przypadku zakupu kilku produktów
Klient płaci za transport tylko wartość usługi transportowej
najcięższego produktu chyba, że wartość wysyłki wzrasta
wielokrotnie ze względu na wagę i objętość sumy – wówczas cena
ustalana jest indywidualnie.
-
Sklep www.CR-FILTRY.PL wszelakie
zamówienia realizuje tylko po przedpłacie całości lub części
kwoty na konto sklepu wg odrębnych ustaleń. Wysyłka „Za
pobraniem” dostępna jest tylko w specjalnych przypadkach i
tylko dla stałych klientów z pełną aktywacją konta.
-
Czas dostawy w przypadku firmy
kurierskiej wynosi jeden dzień roboczy od momentu wysłania (NIE od
dnia zamówienia!). W przypadku opóźnień prosimy o kontakt drogą
mailową na adres filtry.crystal@gmail.com
-
W przypadku braku możliwości
zrealizowania zamówienia w podanym czasie, z przyczyn od nas
niezależnych, sklep www.CR-FILTRY.PL skontaktuje się z Klientem w
celu ustalenia dalszego toku postępowania.
-
W razie gdy przesyłka dojdzie
uszkodzona przed odbiorem przesyłki adresat jest zobowiązany
sprawdzić stan opakowania i zawartości. W przypadku stwierdzenia
uszkodzenia przesyłki należy przy odbiorze spisać protokół
uszkodzenia i najlepiej nie odbierać przesyłki! W przypadku
stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia przedmiotu w momencie odbioru
należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera
doręczającego przesyłkę. Każdy kurier dysponuje stosownymi
formularzami. Pomagamy dopełnić wszelkich formalności i
reprezentujemy Klienta przed firmą kurierską w dochodzeniu
odszkodowania. Każda pozytywnie rozpatrzona reklamacja zgłoszona w
ten sposób skutkuje wymianą przez nas towaru na wolny od wad lub
uszkodzeń. Prosimy pamiętać, że protokół należy wypełnić
koniecznie w momencie odbioru przesyłki – protokoły zgłaszane
następnego dnia są najczęściej rozpatrywane na niekorzyść
Klienta. Proszę również pamiętać o odpowiednim wypełnieniu
protokołu i zaznaczeniu, że towar był odpowiednio zabezpieczony
(tektura, papier, folia bąbelkowa, stretch itp).
-
Powyższe zasady obowiązują
klientów detalicznych i są odmienne w przypadku zakupu na FV na
firmę.
UWAGA: Reklamacje towaru, który zaraz
po rozpakowaniu okaże się uszkodzony – NIE są pozytywnie
rozpatrywane przez firmę kurierską, jeśli kupujący nie
sporządził przy odbiorze paczki protokołu uszkodzenia
przesyłki!!!
PAMIĘTAJ ! SPRAWDŹ
TOWAR W OBECNOŚCI KURIERA
-
W okresie 14 dni od dostarczenia
zamówionego towaru (który nie jest towarem „na zamówienie”)
Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach
odstąpienia od umowy.
-
W przypadku skorzystania z prawa
zwrotu, towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną
zawartością należy przesłać z dopiskiem „ZWROT” na
podany przez nas adres po wcześniejszym ustaleniu tego drogą
mailową lub telefoniczną. Nie odsyłaj towaru bez wcześniej
uzgodnionego adresu – towary odsyłać należy na adres podany przez
nas zależnie od wymogów producenta danego produktu.
-
Zwracany towar zostanie przyjęty
tylko i wyłącznie wtedy, gdy produkt nie będzie nosił
jakichkolwiek śladów użytkowania i uszkodzenia.
-
Do zwracanego towaru należy
dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje
dane personalne, oraz wyraźne wskazanie banku i numeru konta. Sklep
gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Klient ponosi koszt
wysyłki zwracanego towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu
14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. -
W przypadku zakupu filtrów, które
są materiałem higienicznym zwrot towaru jest możliwy WYŁACZNIE w
oryginalnym i nie otwartym opakowaniu foliowym. Każda ingerencja w
opakowanie mogąca naruszyć higieniczny harakter towaru stanowi
podstawę do odmowy zwrotu towaru.
UWAGA! NIE ODBIERAMY
PACZEK WYSYŁANYCH ZA POBRANIEM
Klient reklamując, bądź
zwracając towar musi go wysłać paczka bez pobrania, dopiero po
oględzinach realizujemy reklamację towaru.
W tym celu należy do zwrotu załączyć
wypełniony poniższy formularz:
https://cr-filtry.pl/wp-content/uploads/2023/07/formularz-zwrotu.pdf
KUPUJĄC W NASZYM
SKLEPIE AKCEPTUJESZ NASZE WARUNKI I REGULAMIN.