Regulamin

Regulamin sklepu
internetowego www.CR-FILTRY.PL


Sklep www.CR-FILTRY.PL prowadzony jest
przez :

CHANTAL Marcin Hajduś

NIP 652-107-80-77

REGON 243691220


§ 1. REGULAMIN ogólny.


  1. Zakupów w sklepie mogą dokonywać
    podmioty prowadzące działalność gospodarczą oraz osoby
    fizyczne, bądź też osoby które złożyły zamówienie drogą
    mailową lub telefoniczną. Możliwe jest utworzenie i posiadanie
    Konta Klienta jest bezpłatne.


  1. Zawartość sklepu internetowego
    www.CR-FILTRY.PL nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego,
    a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza
    natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz
    zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.


  1. Użytkownik, składając
    zamówienie, zapoznał się z treścią Regulaminu i zaakceptował
    postanowienia w nim zawarte.


  1. Zamówienia można składać 24
    godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zastrzegamy
    sobie prawo wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu ze sklepu.


  1. Składający zamówienie jest
    zobowiązany do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym
    wypełnienia „formularza zamówienia”.


  1. Po złożeniu przez Użytkownika
    zamówienia otrzyma on automatyczną odpowiedź z serwisu
    www.CR-FILTRY.PL potwierdzającą przyjęte zamówienie. Zastrzegamy
    sobie możliwość telefonicznego lub mailowego potwierdzenia
    przyjęcia zamówienia. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia
    oznacza, iż zamówienie to mogło nie zostać przyjęte do
    realizacji.


  1. CR-FILTRY.PL w każdym przypadku
    zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego
    anulowania w przypadkach uzasadniających wątpliwości co do
    rzetelności takiego zamówienia. Warunkiem realizacji zamówienia
    jest podanie prawidłowych danych w tym zwłaszcza numeru telefonu.


  1. Realizacja zamówienia rozpocznie
    się w najbliższy dzień pracujący następujący bezpośrednio po
    dniu, w którym zamówienie zostało złożone. W przypadku
    konieczności weryfikacji zamówienia zostanie ono przekazane do
    realizacji w najbliższy dzień pracujący następujący
    bezpośrednio po dniu, w którym zostało ono zweryfikowane.


  1. Ceny towarów znajdujących się w
    ofercie naszego Sklepu wyrażone są w złotych polskich i zawierają
    podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki, która
    to jest doliczana na w końcowej fazie składania zamówienia.


  1. CR-FILTRY.PL zastrzega sobie prawo
    do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia.
    Nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.


  1. Produkty wystawione na stronie są
    jedynie pełną ofertą sklepu, a nie stanem magazynowym – nie
    pokazujemy w opisie towaru jego dostępności. Zastrzegamy sobie
    prawo do wycofania poszczególnych towarów z oferty bez
    uprzedzenia.

  2. Standardowy czas realizacji
    zamówienia (do momentu wysłania przesyłki do Użytkownika) wynosi
    1 dzień roboczy. Maksymalny czas realizacji zamówienia może
    wynieść 3 dni robocze. Do czasu realizacji należy doliczyć czas
    dostawy. W wypadku gdy dostawa towaru od producenta do nas opóźnia
    się lub towar został wycofany z produkcji – zamawiający
    zostanie o tym poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.


  1. Do ceny towaru należy doliczyć
    koszty wysyłki. Koszt przesłania paczki ponosi kupujący , chyba
    że zamówienie przekracza kwotę 550 zł wtedy koszt zamówienia
    pokrywa sprzedający – więcej informacji w zakładce Wysyłka i
    Zwroty. Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas
    dostawy przez firmę kurierską.


  1. Kupując towar na FV na firmę
    okres gwarancji może być krószy.


  1. Płatność za zamówiony towar
    może nastąpić za pobraniem przy odbiorze towaru, przelewem na
    konto lub za pośrednictwem szybkich płatności internetowych PayU
    lub Przelewy 24.


  1. W przypadku zamówień
    składających się z kilku towarów, a mających zostać
    dostarczonymi w jednej przesyłce, sprzedający zastrzega sobie
    parwo zmienić spoób wysyłki jeżeli gabaryt paczki nie pozwoli na
    dostarczenie jej wybrają pierwotnie formą przesyłki.


  1. Dołożono wszelkich starań, aby
    opisy i dane techniczne dostępnych w sklepie towarów były
    prawdziwe i aktualne. Zdjęcia produktów mogą nieznacznie odbiegać
    od oryginałów. Ilość produktów oferowanych w ramach sklepu jest
    zmienna i podlega stałej aktualizacji.


  1. Oferta ważna na terenie Polski.


  1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń
    mechanicznych przesyłki przesłanych powstałych podczas transportu
    są rozpatrywane pozytywnie przez firmy kurierskie tylko i wyłącznie
    po sporządzeniu protokołu szkodowego spisanego przez odbiorcę i
    dostawcę przesyłki. Przed odbiorem należy sprawdzić zawartość
    paczki w obecności kuriera!!


  1. W przypadku ewentualnych
    reklamacji towarów, które nie są objęte gwarancją producenta
    należy skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty
    elektronicznej lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację, należy
    podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu
    zakupu (np. faktury) oraz opisać przedmiot reklamacji.


  1. W sprawach nieuregulowanych
    niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu
    cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000 roku, o ochronie niektórych
    praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną
    przez produkt niebezpieczny.


  1. Dane osobowe Użytkownika
    podlegają ochronie zgodnie z Polityką Prywatności sklepu
    internetowego www.CR-FILTRY.PL, opisane w zakładce poniżej.


  1. Ceny widniejące na stronie
    internetowej sklepu, jak również opisy produktów stanowią
    jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu
    cywilnego. Charakter wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej
    umowy – zyskują one dopiero z chwilą potwierdzenia przyjęcia
    zamówienia do realizacji przez Sprzedającego.


KUPUJĄC W NASZYM SKLEPIE AKCEPTUJESZ
NASZE WARUNKI I REGULAMIN!!




§ 2. DANE OSOBOWE


  1. W związku z rozpoczęciem
    stosowania z dniem 25 maja 2018 roku rozporządzenia Parlamentu
    Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
    sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
    osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych i
    uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (dalej zwanym „RODO”), firma
    CHANTAL Marcin Hajduś informuje, że od dnia 25 maja 2018 roku będą
    Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z
    przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez naszą firmę.
    Jednocześnie na podstawie art. 13 RODO informujemy, że od dnia 25
    maja 2018 roku aktualne będą poniższe informacje i zasady
    związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez naszą
    firmę.


  1. Twoje dane przetwarzane są przez
    nas w celu realizacji Twoich zamówień, związanych z
    funkcjonowaniem.


  1. Podstawa przetwarzania:

  • Umowa sprzedaży (art. 6 ust. 1
    lit. b RODO)

  • Ciążący na nas obowiązek
    prawny, np. związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)

  • Twoja zgoda wyrażona w Sklepie
    (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)

  • Umowa o świadczenie usług (art.
    6 ust. 1 lit. b RODO)

  • Nasz prawnie uzasadniony interes,
    w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (art. 6 ust. 1
    lit. f RODO)


  1. Informujemy iż podanie swoich
    danych jest dobrowolne, ale skutkiem niepodania danych będzie brak
    możliwości dokonania zakupów w naszym sklepie. Twoje dane
    będziemy przetwarzać tylko przez okres, w którym będziemy mieć
    ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:

  • przestanie ciążyć na nas
    obowiązek prawny, zobowiązujący nas do przetwarzania Twoich
    danych

  • ustanie możliwość dochodzenia
    roszczeń związanych z umową zawartą przez Sklep przez
    którąkolwiek ze stron

  • cofniesz zgodę na przetwarzanie
    danych, jeśli to ona była jego podstawą

  • Przetwarzając Twoje dane osobowe
    stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi
    przepisami prawa.

  • Przysługuje Ci prawo żądania
    dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany, usunięcia i
    wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.


  1. Korzystamy z usług podmiotów
    zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Twoje dane. Poniżej
    znajduje się lista tych podmiotów:

  • podmiot realizujący dostawę
    towarów

  • dostawca płatności ,

  • biuro księgowe ,

  • hostingodawca ,

  • osoby współpracujące z nami na
    podstawie umów cywilnoprawnych ,

  • dostawca oprogramowania
    potrzebnego do prowadzenia sklepu internetowego



9. Kontakt z administratorem:
filtry.crystal@gmail.com


§ 3. CIASTECZKA


  1. Nasz Sklep, jak większość
    witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek).
    Pliki te są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera,
    telefonu, itd.) oraz umożliwiają Ci, m.in., korzystanie ze
    wszystkich funkcji sklepu i nie powodują zmian w ustawieniach
    Twojego urządzenia.


  1. Korzystając z odpowiednich opcji
    Twojej przeglądarki, w każdej chwili możesz usunąć pliki
    cookies i blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości. W
    tym Sklepie ciasteczka wykorzystywane są w celu zapamiętywania
    informacji o Twojej sesji, statystycznym i marketingowym.


  1. Aby dowiedzieć się jak zarządzać
    plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w Twojej
    przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej
    przeglądarki. Z informacjami na ten temat możesz zapoznać się
    wciskając klawisz F1 w przeglądarce. Ponadto odpowiednie wskazówki
    znajdziesz na następujących podstronach, w zależności od
    przeglądarki, której używasz.


  1. Jeśli nie wyłączysz
    wykorzystywania plików cookies w ustawieniach przeglądarki,
    oznacza to, że wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.



§ 4. GWARANCJA


  1. Wszystkie towary oferowane i
    sprzedawane za pośrednictwem strony posiadają gwarancję.


  1. Gwarancja jest ważna jedynie z
    dowodem zakupu jakim jest faktura lub paragon.


  1. W przypadku zamiaru zgłoszenia
    reklamacji towaru na który została wystawiona karta gwarancyjna
    prosimy o uprzedni kontakt z biurem.


  1. Bieg terminu gwarancji jest
    liczony od dnia wystawienia Faktury VAT/ Paragonu.


  1. Gwarancja nie obejmuje naturalnego
    zużycia w wyniku eksploatacji.


  1. Gwarancją nie są objęte
    również:

  • uszkodzenia mechaniczne,
    chemiczne, termiczne lub celowe uszkodzenia produktu i spowodowane
    tym wady oraz:

  • uszkodzenia i wady, które
    powstały w wyniku używania lub transportowania sprzętu niezgodnie
    z instrukcją użytkowania, transportu i konserwacji;

  • uszkodzenia i wady, powstałe w
    wyniku niezgodnej z instrukcją instalacji;

  • uszkodzenia i wady które powstały
    w wyniku samodzielnych, niedozwolonych przeróbek, napraw, zmian
    konstrukcji dokonywanych przez Użytkownika.


  1. W razie stwierdzenia wad produktu
    przez kupującego, kupujący ma prawo do reklamacji zakupionego
    towaru. W tym wypadku obowiązują zasady gwarancji producenta.
    Zwrot produktu odbywa się na koszt kupującego. Po odbiorze towaru
    następują oględziny zwróconego towaru. Jeśli zostanie
    stwierdzone, że zwrócony towar był używany wówczas następuje
    zwrot tego towaru do kupującego na jego koszt


  1. Do przesyłki reklamacyjnej musi
    zostać dołączony dowód zakupu (paragon/faktura) i (jeśli
    występuje) wypełniona karta gwarancyjna oraz informacja o koncie
    na które ma być przelana ewentualna należność. Zwrot towaru na
    reklamacje odbywa się na koszt kupującego. W przypadku nieuznania
    reklamacji – zwrot produktu odbywa się również na jego koszt. W
    przypadku uznanej reklamacji zwrot produktu jest po stronie sklepu
    lub producenta.


  1. Proszę zachować oryginalne
    opakowanie. Jest wymagane przy większości reklamacji.


  1. Informujemy, ze ani nasza firma,
    ani producent danego towaru nie dostarcza w okresie reklamacji
    produktów zastępczych oraz nie zwraca kosztów przesyłek lub
    montażu i demontażu!


  1. Powyższe zasady obowiązują
    klientów detalicznych i są odmienne w przypadku zakupu na FV na
    firmę.





§ 5. WYSYŁKA i ZWROTY


  • paczki wysyłamy za pośrednictwem
    INPOST , INPOST kurier, POCZTEX, DHL, FEDEX i DPD

  • możliwy odbiór osobisty po
    wcześniejszym uzgodnieniu!


  1. Koszty wysyłki ponosi Kupujący


  1. W przypadku zakupu kilku produktów
    Klient płaci za transport tylko wartość usługi transportowej
    najcięższego produktu chyba, że wartość wysyłki wzrasta
    wielokrotnie ze względu na wagę i objętość sumy – wówczas cena
    ustalana jest indywidualnie.


  1. Sklep www.CR-FILTRY.PL wszelakie
    zamówienia realizuje tylko po przedpłacie całości lub części
    kwoty na konto sklepu wg odrębnych ustaleń. Wysyłka „Za
    pobraniem” dostępna jest tylko w specjalnych przypadkach i
    tylko dla stałych klientów z pełną aktywacją konta.


  1. Czas dostawy w przypadku firmy
    kurierskiej wynosi jeden dzień roboczy od momentu wysłania (NIE od
    dnia zamówienia!). W przypadku opóźnień prosimy o kontakt drogą
    mailową na adres filtry.crystal@gmail.com


  1. W przypadku braku możliwości
    zrealizowania zamówienia w podanym czasie, z przyczyn od nas
    niezależnych, sklep www.CR-FILTRY.PL skontaktuje się z Klientem w
    celu ustalenia dalszego toku postępowania.


  1. W razie gdy przesyłka dojdzie
    uszkodzona przed odbiorem przesyłki adresat jest zobowiązany
    sprawdzić stan opakowania i zawartości. W przypadku stwierdzenia
    uszkodzenia przesyłki należy przy odbiorze spisać protokół
    uszkodzenia i najlepiej nie odbierać przesyłki! W przypadku
    stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia przedmiotu w momencie odbioru
    należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera
    doręczającego przesyłkę. Każdy kurier dysponuje stosownymi
    formularzami. Pomagamy dopełnić wszelkich formalności i
    reprezentujemy Klienta przed firmą kurierską w dochodzeniu
    odszkodowania. Każda pozytywnie rozpatrzona reklamacja zgłoszona w
    ten sposób skutkuje wymianą przez nas towaru na wolny od wad lub
    uszkodzeń. Prosimy pamiętać, że protokół należy wypełnić
    koniecznie w momencie odbioru przesyłki – protokoły zgłaszane
    następnego dnia są najczęściej rozpatrywane na niekorzyść
    Klienta. Proszę również pamiętać o odpowiednim wypełnieniu
    protokołu i zaznaczeniu, że towar był odpowiednio zabezpieczony
    (tektura, papier, folia bąbelkowa, stretch itp).


  1. Powyższe zasady obowiązują
    klientów detalicznych i są odmienne w przypadku zakupu na FV na
    firmę.


    UWAGA: Reklamacje towaru, który zaraz
    po rozpakowaniu okaże się uszkodzony – NIE są pozytywnie
    rozpatrywane przez firmę kurierską, jeśli kupujący nie
    sporządził przy odbiorze paczki protokołu uszkodzenia
    przesyłki!!!

    PAMIĘTAJ ! SPRAWDŹ
    TOWAR W OBECNOŚCI KURIERA


  1. W okresie 14 dni od dostarczenia
    zamówionego towaru (który nie jest towarem „na zamówienie”)
    Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach
    odstąpienia od umowy.


  1. W przypadku skorzystania z prawa
    zwrotu, towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną
    zawartością należy przesłać z dopiskiem „ZWROT” na
    podany przez nas adres po wcześniejszym ustaleniu tego drogą
    mailową lub telefoniczną. Nie odsyłaj towaru bez wcześniej
    uzgodnionego adresu – towary odsyłać należy na adres podany przez
    nas zależnie od wymogów producenta danego produktu.


  1. Zwracany towar zostanie przyjęty
    tylko i wyłącznie wtedy, gdy produkt nie będzie nosił
    jakichkolwiek śladów użytkowania i uszkodzenia.


  1. Do zwracanego towaru należy
    dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje
    dane personalne, oraz wyraźne wskazanie banku i numeru konta. Sklep
    gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Klient ponosi koszt
    wysyłki zwracanego towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu
    14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.

  2. W przypadku zakupu filtrów, które
    są materiałem higienicznym zwrot towaru jest możliwy WYŁACZNIE w
    oryginalnym i nie otwartym opakowaniu foliowym. Każda ingerencja w
    opakowanie mogąca naruszyć higieniczny harakter towaru stanowi
    podstawę do odmowy zwrotu towaru.



UWAGA! NIE ODBIERAMY
PACZEK WYSYŁANYCH ZA POBRANIEM

Klient reklamując, bądź
zwracając towar musi go wysłać paczka bez pobrania, dopiero po
oględzinach realizujemy reklamację towaru.


W tym celu należy do zwrotu załączyć
wypełniony poniższy formularz:


https://cr-filtry.pl/wp-content/uploads/2023/07/formularz-zwrotu.pdf



KUPUJĄC W NASZYM
SKLEPIE AKCEPTUJESZ NASZE WARUNKI I REGULAMIN.